Making recycling a normal thing

Probably the largest area covered in Romania

Email: office@rematinvest.ro

Phone: +40 264 450 875

Alegeți marca autovehiculului nou

Va prezentați la un dealer de autovehicule participant la programul Rabla pentru a vă înscrie în program cu: actul de identitate al proprietarului/beneficiarului; certificatul de înmatriculare al autovehiculului în copie legalizată; cartea de identitate a autovehiculului în copie legalizată; certificat de atestare fiscală; declarație pe propria răspundere privind opțiunea de a păstra beneficiul primei de casare sau cedarea dreptului către alt beneficiar.

Aplicația PSIPAN

Dealerul va introduce datele rablei în aplicația PSIPAN (date privind proprietarul și autovehiculul uzat) și va elibera o notă de înscriere. AFM verifică în termen de 5 zile datele introduse în aplicația PSIPAN și confirmă/infirmă corectitudinea acestora. Dealerul va informa proprietarul despre stadiul aplicației.

Casarea rablei

Dealerul transmite proprietarului că a primit acceptul să meargă la un colector autorizat să își caseze autovehiculul uzat în vederea obținerii certificatului de distrugere. Vă recomandăm să contactați punctele noastre de colectare autorizate, unde obțineți un preț corect pentru autovehiculul uzat. Cu certificatul de distrugere obținut de la colector, proprietarul se va prezenta la Poliție și ulterior la primărie pentru radierea autovehiculului din circulație respectiv de la taxe și impozite.

Completarea dosarului

În maxim 30 de zile de la data emiterii notei de înscriere, proprietarul se va prezenta din nou la dealer pentru a-și completa dosarul de participare cu certificatul de distrugere și certificatul de radiere.

Achiziția automobilului nou

În maximum 120 de zile de la data emiterii notei de înscriere, dar nu mai târziu de data limită a programului Rabla pentru anul în curs, trebuie să se finalizeze achiziția noii mașini in sistem.


[Varianta PDF]

Articolul anterior

Rematinvest este unul dintre cei mai mari procesatori de materiale reciclabile din România, având în prezent 15 centre de procesare și puncte de colectare.

Politica firmei


REMATINVEST a stabilit un sistem integrat de management al calitatii, mediului, securitatii si sanatatii in munca, in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005 si OHSAS 18001:2007, sistem descris in Manualul Sistemului Integrat de Management [mai mult]

Contact

SEDIU CENTRAL:

Piața T. Cipariu Nr. 15, Bloc 3A,
Mezanin, Sp. com. 66A/66B,
400191, Cluj-Napoca, Jud. Cluj, România

Telefon: +40 264 450 875
Fax: +40 264 450 873
Email: office@rematinvest.ro